onsdag 9. september 2009

Stranda

Lørdagen dro jeg og mamma utover til Stranda kommune for å stå på stand. De hadde nemlig Strandadagene, samt åpning av det nye bysentrum, og da hører jo et besøk med! Og her var det virkelig god stemning, folk var positive og i godt humør, og flere kom bort for å gi positive tilbakemeldinger og si at de stemte på oss. Slike ting er så utrolig hyggelig å høre og gir hele dagen et løft.

Må jo også legges til at det var en stooor glede for meg å være der også på grunn av en annen ting.. nemlig smaksprøver! Jeg må innrømme at jeg er enormt glad i smaksprøver. Det er kanskje noe av det beste jeg vet. Å få gå rundt å spise litt av alt du kommer over, i alle fall når det er så godt! De gav ut smaksprøver på alt av spekemat, som jo er kjent for å komme fra dette stedet (Strandamorr vet dere). Pluss to ulike bedrifter som hadde røket laks, gravet laks, varmrøkt og kokt laks! Denne boden ble jo min beste venn, så ble stående der en stund for å prøvesmake alle typene tre-fire ganger for å være virkelig sikker på at det var noe av det beste jeg hadde spist. En skole der hadde laget egen dampamorr-pølse (sånn ala hvit julepølse) som de serverte med kålrotstappe. Også disse ble mine beste venner (ja jeg er en omgjengelig person, og ja min vennskap kjøpes lett med god mat), og ble stående her så lenge at jeg nok spiste opp en hel pølse! Ved inngangen av teltet stod jo også såklart Pizza Grandiosa. Et merke alle har hørt om, men kanskje ikke like mange vet fabrikken ligger nettopp her på Stranda. Gratis Grandis... hørte jeg noen rope navnet mitt?

Oppsummert en meget produktiv og positiv dag, hvor jeg fornuftig som jeg er sørget for å innta nok næring til å holde meg opplagt nok til å prate med potensielle velgere, sympatisører og politiske motstandere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar