mandag 28. september 2009

Rundlurt

Jeg ble fredagen rundlurt av P4:
http://www.p4.no/player/player.aspx?channel=&type=clip&id=279529
De ringte mens jeg satt på skolen og ventet på en journalist. Den var ondskapsfull! Kjente magen knøt seg sammen til noe som kjentes ut som størrelsen til en ert, samtidig som at en bøtte med isvann ble helt over meg. Er utrolig hvor fysisk en kan kjenne en slik følelsesmessig reaksjon, nesten interessant å vite mer om. Når jeg tenker over det er det faktisk fascinerende hvor sterkt fysisk ubehag jeg fikk i det beskjeden om at jeg var ute føltes. Det var verre nå enn mandagen av en eller annen grunn. Skal innrømme det var svært vanskelig å motstå lysten til å rope; dere kan ikke gjøre dette igjen, og slenge på røret. Når jeg nå i ettertid hører gjennom innslaget hører en jo at jeg har problemer med å vite hvordan jeg skal reagere, og at jeg sier minst mulig i frykt for å plumpe ut med ting jeg heller ønsker skal holdes inne.

VG spurte meg i et lite intervju, se link under, om jeg ble sint etter spøken. Det ble jeg ikke, jeg ser jo at spøken er "genial" i sin timing. Det er jo utspekulert, og fungerer jo skikkelig! Og samtidig kan en jo nesten nå i ettertid si takk, da de under avsløringen av spøken gav meg en enormt god følelse av lettethet og glede. :)Men igjen, jeg føler har vært gjennom litt av en følelsesmessig berg og dalbane siste tiden, så det er vel ikke nødvendig å legge til en loop i banen også :p
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2009/artikkel.php?artid=585313

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar