lørdag 12. september 2009

Stand i Fræna og Molde

Siste lørdag i valgkampen, og ble tilbragt på stands i Fræna og Molde. Og jeg må få lov til å si det... maken til god stemning, positive mennesker, godt humør og flotte mennesker som jeg møtte i Fræna har jeg ikke møtt maken til! Eldre som ung, kvinne som mann, det føltes ut som 90% av befolkningen var positive til oss! Nå kan det jo også godt være at de bare er generelt positive og glade mennesker, men følte at FrP ble meget godt møtt her. En fryd å besøke slike steder, noe som gav en god kickstart på dagen =)

Klokken tolv bar det innover til Molde, hvor Molde FrP-gjengen trofast stod på Rådhusplassen. De har virkelig stått på så mye nå at jeg skylder de så masse. De har stilt opp hele tiden, vært positive og virkelig gjort sitt for å få meg inn på Stortinget. Uansett hvordan det går skylder jeg de en stor takk :) Gikk rundt på Moldetorget, snakket med mennesker, delte ut brosjyrer og bare var litt avslappet. Folk begynner nok å bli litt lei valgkamp nå, så en kan like så gjerne bare senke skuldrene litt, dele ut litt materiell og heller fokusere på å prate med mennesker. Spørre de om hvilke saker som er viktige for dem, og hva de velger fokusere på i valgkampen. Dette viste seg å være en veldig bra ting å gjøre, da flere faktisk ønsket å snakke. Og heldigvis for meg, de to temaene som kom opp er også de to temaene jeg brenner veldig mye for; nemlig skole- og utdanning og eldreomsorgen. Elsker å snakke om disse temaene, særlig da dette desidert er våre beste politiske områder! Håper også de følte de fikk noe ut av å snakke med meg, slik jeg følte med de =) Tok også en runde på Roseby gjør jeg vendte snuten hjemmover.

Nye "koseposer" ble også pakket i dag. Jeg virkelig elsker å gå rundt med disse, folk blir jo så glad! Så måtte bare kjøpe inn mer ting til å ha oppi og pakke i vei igjen. Begynner jo å bli dreven på disse nå og fått i gang skikkelig samlebånd her i stua med hver våre oppgaver hele gjengen :) Så i morgen skal jeg gå rundt på dør til dør her rundt i nabolaget og prøve spre litt glede før den store dagen. Gleder jeg meg til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar