lørdag 26. september 2009

mediedagen fredag

Fredagen var jeg atter igjen i Oslo :) første jeg gjorte var å sjekke magasinet til Dagbladet da et intervju med meg skulle bli trykket i dag. Noe av det første jeg så, som var vanskelig å la være da det var så stort, var bildet. Min første reaksjon var at det var et svært lite flatterende bilde av meg! Men fikk i løpet av dagen flere positive tilbakemeldinger, og da jeg fikk kommentaren:mener du altså selv av du ser bedre ut? valgte jeg å slutte å klage over bildet! Ellers dro jeg tidlig om morgenen til BI for å møte en journalist for studentbladet Inside. Vi dro ned til en kafé i nærheten hvor vi skulle foreta intervjuet. Det gikk veldig greit, journalisten virket veldig hyggelig og stilte forventede spørsmål. I forbindelse med intervjuet hadde hun snakket med Anett i klassen for å høre andres oppfatning av meg. Jeg fikk høre noe av det hun hadde sagt, og det gjorde meg veldig glad! Så om du leser dette Anett: tusen takk for utrolig fine ord :) det varmer når andre mennesker tillegger deg egenskaper du selv mener er veldig viktig for deg. På Stortinget møtte jeg henholdsvis NRK og TvNorge ringte mens jeg var på vei ned til Stortinget da de ønsket stille noen spørsmål de kunne ha i nyhetssendingen i forbindelse med møtet Stortingsgruppen til Fremskrittspartiet skulle ha senere den dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar