søndag 13. september 2009

Kosepose :D

I går kveld fant jeg flere koseposer og satte i gang med å pakke flere. Så i dag har vi stått ved fergekaia på Molde og ved søndagsåpne Kiwi for å dele ut. Synes dagen i dag, dagen før valget, skal brukes til å spre litt glede og munterhet, ønske folk lykke til med valget og heller skape en god stemning ved utgangen. Føler ikke dette er dagen for politiske debatter og diskusjoner, men heller en dag for litt glede og lettere stemning etter seks uker med valgkamp. Skal innrømme jeg reagerte i dag når jeg stå Høyre ha stor stand ved Rådhusplassen. Molde åpnet nemlig for vanlig avstemming over to dager, altså også i dag. Slik at egentlig er dette en valgdag på lik linje med andre dager. Vurderte derfor å kanskje droppe å dele ut posene, men tenkte at siden det var mer kos enn politisk propaganda at det var greit. Men må innrømme synes var litt freidig av Høyre å smekke opp en slik rett ved valglokalet :p Men forstår veldig godt at de ønsker å gjøre det, jeg føler også på desperasjonen nå dagen før valget! En vil så gjerne få flere stemmer, vil så gjerne at folk skal like deg og ønske deg inn. Så forstår de godt at de ønsker å stå der :) Problemet er bare at jeg er litt usikker for hvordan folk tar det i mot og om det virker positivt eller negativt =/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar