onsdag 26. august 2009

Vellykket roadshow i Ålesund!

Masse folk, god stemning, grillmat og vafler, kaffe og kos. Kan en ønske mer på en slik hærlig dag! Folk var i godt humør, og mange var villige til å prate politikk. De fleste var positive til oss, og flere oppgav at de allerede hadde stemt på oss gjennom forhåndsstemming! Jeg fikk delt ut flere av min egen kandidatbrosjyre til de som representerte den litt yngre garde i forsamlingen, og fikk flere positive tilbakemeldinger. Siv Jensen var i storform, og fikk anledning til å løfte flere viktige tema for oss, spesielt helse og omsorg!

Nå er jeg akkurat kommet hjem, så nå er det bare å hive i seg middag og to ibux(har dundrende hodepine for tredje dag på rad nå, så må krype til korset og hive i meg to tabletter....) og sette i gang og skrive ferdig talen til i morgen. Problemet nå er jo ikke at jeg kun trenger skrive en tale til i morgen. Problemet er at denne skal være sju minutter lang, holdes uten manus, og holdes rett før Carl I. Hagen skal prate.. Såå krysser fingrene for at ibuxen fungerer, ber til høyere makter om at et mirakel skal skje som gjør talen ferdigskrevet, gjør kaffe godt nok til at jeg klarer drikke det og gjør meg i stand til å pugge talen ordrett i løpet av natten... Det er i slike tilfeller en skulle ønske en ikke hadde hoppet over kveldsbønnen i alle disse årene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar