tirsdag 18. august 2009

Jens, du lyver!

Jeg har all verdens respekt for mine politiker-kollegaer. Det gjelder uansett hvilket parti de tilhører, da jeg alltid ønsker å tro det beste om menneskene rundt meg. At også de er oppriktig interessert i å gjøre ting bedre for samfunnt, og er ærlige og redelige. Jens Stoltenberg er en person som for meg ofte opptrer som en slik person, en person du får tiltro til, respekt for og fremstår som meget ærlig. Dessverre kan det virke som at dette kommer mer av mange års trening, fremfor oppriktig ærlighet. Noe dette klippet kan tyde på:
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/politikk/stortingsduell-om-eldreomsorg-2719247.html

Jeg liker faktisk ikke slike ting, liker ikke at andre politiske motstandere kommer ut for sånne blemmer. Fordi det går ut over oss andre politikere også, det skader alle politikers troverdighet. Er det rart at flere sier "politikere bare lover og lyver, uten å følge opp om noe"? De har jo i mange tilfeller rett! Derfor blir jeg regelrett skuffet under slike episoder, da jeg vet dette er med på å skade troverdigheten til oss alle. Håper Jens holder seg for god til slike løgner utover valgkampen, og at vi for en gangs skyld skal få en ren og fin valgkamp. Dessverre, igjen, tyder følgende klipp lite på det:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2009/artikkel.php?artid=570294

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar