lørdag 1. august 2009

vegas

hei alle sammen, og nok en gang beklager for manglende oppdateringer! Jeg antok internettilgang var på hotellene vi skulle bo på i vegas, da det var skikkelig fine, store hotell. Men har lært en viktig ting denne turen, nemlig at jo dyrere og flottere hotell, jo mindre er inkludert. Internetten på rommet kostet ikke mindre enn 25 dollar dagen, og etter fire uker på tur var ikke det rom for en slik utgift! Derfor er det ikke kommet noen oppdateringer herfra, men det kommer! Skriver nå for første gang innlegg fra mobilen min også, må nesten skryte litt der! Jeg har aldri vært noe særlig teknisk geni, og har alltid vært tilbakeholden når det kommer til å bruke nye ting. Årsaken er vel at det er enklere og raskere å bruke de en kjenner fra før. Dette til tross for at jeg hver gang er veldig fornøyd med de nye tingene, de er raske å lære og at jeg ender opp med å arbeide raskere og mer effektivt med de nye verktøyene! Så denne gangen, rett før jeg dro til nepal, tok jeg skrittet med å, sikkert som en av de seneste på min alder, kjøpe meg en mobil hvor en kan bruke internett! Slik er dette det første innlegget publisert på denne måten, spent på å se om det fungerer! forøvrig er jeg enda ikke en reser på denne metoden, slik at skrivingen tar, grovt estimert, ca ti ganger lengre tid her enn fra pc-en. Denne oppgis da med den årsak i å forklare at en fortelling om de siste fire dagene i vegas vil komme i neste innlegg, når jeg har mulighet til å skrive fra pc! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar