fredag 7. august 2009

Valgkamp!

Vi er nå i full gang med valgkampen, endelig! Dette har jeg klødd i fingrene etter i lang tid, og kjente på slutten av USA-turen at jeg ønsket å komme tilbake og sette i gang. Håper og tror dette blir en ren og fair valgkamp! Vi som stiller som kandidater kjenner jo hverandre, eller kjenner til hverandre, og jeg tror vi alle har respekt for hverandres kandidatur og meninger. Ser frem til en valgkamp hvor vi fokuserer på å få frem vår egen politikk fremfor å rakke ned på hverandres - noe jeg håper også de andre ønsker!

Mitt fremste mål i denne valgkampen er i alle fall å få frem hva Fremskrittspartiet og jeg står for, hva vi ønsker å kjempe for videre og hvilke endringer vi ønsker for samfunnet vårt! Så får vi håpe alle politikerne respekterer dere velgere nok til å kun snakke om hva de selv ønsker å gjøre - slik at dere velgere får ta deres partivalg selv :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar