søndag 30. august 2009

Fridag!

I dag har jeg hatt en behagelig og god fridag, noe som var, må jeg innrømme, litt etterlengtet! Så i dag sov jeg til jeg våknet, uten alarm! Dette er det første gang jeg har gjort på rundt tre uker og var ufattelig deilig! Å rett og slett våkne fordi jeg var ferdig uthvilt, og ikke av en ulende klokkealarm som alltid vekker meg brått og brutalt 4-5 timer etter hodet har lagt seg på hodeputen. Så da var det å stå rolig opp, spise en stor og god frokost for å så ligge på sofaen og se en god film. Ble sløv etterhvert så bestemte meg for å ta en rolig, kose-økt på treningssenteret. Gjør godt for kropp og sjel, i alle fall når en kommer hjem til marinert ytrefilet av svin med stekt løk og sopp, med baguetter proppet med hvitløkssmør til!

Så når er kokken åtte på kvelden, og arbeidet jeg har utsatt i hele dag står for tur. Har nemlig min første skoledebatt i morgen, på Borgund ved Ålesund, og må forberede innlednings- og avslutningsappell til denne. Er ikke helt sikker på hvor lang tid en har, men lager vel en sånn ca disposisjon for hva jeg ønsker å si. Får ta det litt på feelingen tenker jeg hva jeg velger å si, hva som er lurt varierer jo ofte fra skole til skole! Har ikke fått noe nerver eller noe enda, men det kommer vel i morgen tidlig tenker jeg :)

Håper alle har hatt en god helg =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar