onsdag 30. september 2009

Nettmøte med VG

Jeg har nå vært i nettmøte med VG. Det ble sendt inn over 800 spørsmål, og jeg hadde to timer på å svare! Fikk dessverre ikke sjans til å komme meg gjennom alle, men forsøkte å plukke ut spørsmål om ulike tema. Det var veldig mange spørsmål som gikk igjen flere ganger, så det gjorde det enklere å redusere en del av spørsmål jeg svarte på. Videre synes jeg det var bra at det kom såpass mange politiske og saklige spørsmål slik at jeg fikk gått mer konkret inn på politikken vår! :) nettmøtet kan du lese om her:
http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=2031

2 kommentarer:

  1. Hei igjen, Mette!

    Jeg må si du svarte fremragende på de spørsmålene du fikk på VG Nett. Så reflektert og med et så klart og tydelig budskap.

    Som hobbypoet og skribent synes jeg det er noe lyrisk over måten du ordlegger deg på. Jeg vet ikke, men jeg ble fanget slik som om jeg leste et dikt. Jeg har aldri opplevd noe lignende før. Bor det en forfatter i deg? Isåfall bør den få komme frem.

    Men, men. Lykke til iallfall. Du har en informativ blogg som jeg følger. I tillegg til en sjeldent ærlig og menneskelig profil utad som farver omgivelsene.

    Mvh,
    Tord (19)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Tusen takk for så positiv tilbakemelding, setter jeg stor pris på!

    Hehe, ja jeg har alltid vært svært glad i å skrive, og var vel norsklærerens store skrekk og kjedsomhet i det jeg leverte 20-siders skolestiler. :)

    Mvh Mette

    SvarSlett