onsdag 9. september 2009

Beklager

Hei. Beklager til alle dere som tidligere har lest bloggen min for at jeg ikke har vært inne på denne på en uke. Årsaken til det er at jeg fikk temmelig hard medfart i media torsdag forrige uke, og har gruet meg til å skrive i bloggen etter dette.

Men det ser jeg nå ikke grunn til, vi er nå i sluttspurten av valgkampen og nå gjelder det å brette opp ermene og stå ut løpet! Og jeg har vært med på og gjort mye spennende siden sist!

Fredagen var jeg på min siste skoledebatt, som fant sted på Romsdal vgs. Mediene skrev etter denne debatten at "Mette var tydelig preget etter gårsdagen", men jeg må si meg fornøyd med å bli vinneren på skolen med 30% av stemmene! Og vi har virkelig gjort et brakvalg her i Møre og Romsdal! Vi har forbedret resultatet på nesten samtlige av de videregående skolene i fylket, og gått mye frem siden valgene i 07. Er kjempefornøyd med det vi har fått tid, og stolt over de resultater vi har fått. Eirik her i FpU, som jobber på regionskontoret og som skal begynne som trainee på Stortinget etter valget, har vært helt rå og fordoblet resultat på noen av skolene! Skulle likt å sett han i aksjon under debattene, tror har er kjempeflink. Ellers er også jeg selv fornøyd med å økt fra 27% til 42% på Fræna og 55% på Borgund vgs. Kjemperesultat! Alle vi her i M&R FpU har virkelig stått på i alle skoledebattene og har resultater å være stolte av. Så får vi håpe at trendene skolevalgene har vist her i fylket, som gir et meget sterkt FrP og meg på tinget, også vil være toneangivende for det reelle valget 14. september =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar