onsdag 23. september 2009

Nattesøvn

Jeg kan ikke akkurat skryte på meg alt for mye søvn den siste tiden. De to siste ukene i valgkampen våknet jeg til stadighet om nettene av at jeg satt oppreist i sengen og holdt politiske taler eller deltok i debatt. Nå derimot er det godt over til at jeg våkner fordi "rommet er fylt med journalister". Senest i natt våknet jeg minst fire-fem ganger av at soverommet var fullt av tv-kameraer, og jeg var i full panikk siden jeg ikke hadde klær på! Samtidig "visste" jeg at alle landets aviser stod utenfor og ventet på intervju. Dette var da samtidig som at jeg kjente jeg var ekstremt trøtt og sliten og bare ville sove, så jeg var skremt, fortvilet og nær nervøst sammenbrudd hver gang jeg våknet :p Gleder meg derfor litt til ting begynner roe seg litt slik at jeg kan oppleve å sove en hel natt gjennom uten å våkne av politiske taler eller intervju ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar