lørdag 26. september 2009

Gruppemøte

Fredagen var det altså duket for gruppemøte med den nye Stortingsgruppen til Fremskrittspartiet. Det var veldig hyggelig å møte igjen flere gamle kjente samtidig som det var spennende å møte de helt nye også! Dette er en kjempeflott gruppe, og en god kombinasjon mellom de som har flere perioder bak seg på Stortinget og vi nye som er ganske ferske! Jeg gleder meg virkelig til å begynne arbeidet nå, spesielt etter å ha møtt alle disse flotte menneskene. Jeg tror dette blir et bra team som vil stå på og få utrettet mye i fellesskap. Det blir i begynnelsen svært mye å lære og sette seg inn i, og det er ikke gjort på en dag det å forstå systemet og saksgangen her på huset. Derfor blir det veldig viktig for meg som ny å lytte til de med erfaring og virkelig anstrenge meg for å fortest mulig sette meg inn i alt. Men dette gleder jeg meg veldig til! Det er alltid spennende å lære nye ting, og jeg vet at gruppen vår er åpne og imøtekommende og vil bistå oss nye veldig fint :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar