torsdag 10. september 2009

Flyers, intervju og matposer!

I dag begynte jeg dagen ved å dele ut flyers ved hurtigbåtkaia og bussterminalen i Molde litt før 8. Da er mange vgs-elever her som kommer inn til byen med båt og buss, og en fin anledning til å dele ut litt informasjon om vår politikk for videregående opplæring. Valgte simphelten å lage en meget enkel lapp hvor det stod: Dette vil FrP gjøre for deg som elev, med mange underpunkter som blant annet fritt skolevalg over hele landet, valgfritt sidemål, lærerevaluering, mer praksis på yrkesfag osv. Helt enkel lapp som jeg håper flere tok seg tid til å lese! Jeg liker veldig godt slik type valgmateriell da det presenterer nøyaktig hva som er vår politikk og hva vi ønsker å gjøre, og sier ingenting om de andre partiene og ikke lange utgreiinger om hvorfor vi mener det. En meget godt måte å få frem budskapet på, for å så la velgerne selv finne ut hva de mener om det. Tenk hadde man alltid gjort slik, alle partiene delte ut punktvis hva vi mente! Det hadde jeg likt, vært mye enklere å få en reell oversikt over hva de ulike partiene stod for :)

Deretter dro jeg hjem for å gjøre unna en del oppsamlet arbeid, som mail, blogg, facebook, nyheter osv. Og det sitter jeg fortsatt med. Nå klokken to skal jeg ned for å bli intervjuet av Dagbladet, noe jeg gleder meg til og er spent på! Forstod det slik at intervjuet skulle omhandle det å være ung kvinne i politikken, noe jge synes er spennende!

Samtidig fikk jeg nettopp en tlf om at vi også skal dele ut frokostposer i morgen. Hurra! Dette var noe jeg synes var kjempestas å gjøre, da vi spredte masse glede, fikk flere positive tilbakemeldigner og en så at folk satte pris på å få en slik liten oppmerksomhet! Så dette blir det morsomt å gjøre igjen :) Denne gangen skal vi stå på Molde-sida og dele ut fra rundt 10. Så dere lesere som er interessert i å få en "kose-pose" av FrP er hjertelig velkommen til å møte! hehe :)

1 kommentar:

  1. Kom gjerne innom med en slik frokostpose, glemte dessverre matpakka på brødfjøla i dag :(

    Mvh Jan Ove :-)

    PS! Er i butikken :)

    SvarSlett