fredag 30. oktober 2009

X-faktor og halloween

Nå sitter jeg hjemme i Molde og venter på at mamma skal komme hjem fra bestemor. Skal en kvikk tur innom Kiwi for å se om det er igjen flere krydderbiffer(ukens helgetilbud, løp og kjøp!) og så ta flyet nedover igjen til Oslo. Tonje er ikke ferdig på kurset før ni, så rekker hjemom og ta en kvikk overhaling av leiligheten med støvsuger og vaskeklut før hun kommer. X-faktor er jo også i dag, noe jeg bestandig gleder meg til. La merke til at det er litt agurk-tid-tendenser for tiden, da VG i dag hadde oppslag om at jeg liknet en av deltakerne, Pernille, og Katarina Flatland.
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=584475
Men det er jo søte jenter, så tar det som et kompliment!

Ellers er det jo Halloween i morgen. Siden jeg bor i blokk antar jeg at jeg slipper unna med å ikke kjøpe inn noe ekstra smågodt for å gi til små djelver, engler eller vampyrer. Skal faktisk på elgmiddag lørdag, og ser for meg at kan bli en skummel affære å skulle gå hjem lørdagskvelden omgitt av utkledde skremmende mennesker. Tør banne på at er flere med "skrik" maske som kommer hoppende foran oss uskyldige forbipasserende! Det verste er at selv om jeg er forberedt på det blir jeg nok like redd. Tror kanskje jeg skal benytte anledningen til å handle inn enorme mengder smågodt (er jo på tilbud til 6,90 flere steder nå) for å ha i tilfelle, for å så søndag bruke argumentet: "ja, men det må jo bli spist opp før det blir gammelt og hardt!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar