torsdag 29. oktober 2009

VGBlogg

Har jo en videoblogg på VGNett, som går ut på at jeg tidvis får utdelt et kamera med beskjed om når det skal hentes igjen. Så i mellomtiden skal jeg forsøke filme noe spennende som de kan redigere sammen til å bli noe som er verdt å se. Problemet mitt er vel at jeg sliter med å vite hva jeg skal fylle disse bloggene med? Er jo ikke særlig spennende å filme at jeg leser statsbudsjettet, skriver merknader, besvarer mail eller sjekker mediebildet? Nå kan jeg vel heller ikke skryte på meg å være i toppen blant landets komikere heller, så noe morsomme stunts og vitser fra min side er vel heller usannsynlig. De få gangene jeg faktisk prøver på noe "uvanlig" blir det hele mer dumt enn morsomt, og jeg risikerer heller å få den samme effekten som jente-klisjè-amerikanske komediefilmer hvor en vrir seg rødmende i stolen av skamfullhet..

2 kommentarer:

  1. Syns du var flink jeg! ;)
    Gøy å se deg i taxi tiiiiiidlig om morran... LITT trøtt eller?! hehe :p

    SvarSlett
  2. Hehe, ja var en smule trøtt der ja! Har gjentatt det stuntet og igjen filmet i taxi på vei til tvstudio. Er greit å presentere den trøtte og usminkede delen av seg selv også synes jeg. Får en frem et mer helhetlig og sannferdig bilde over hvordan personen er :)

    SvarSlett