søndag 11. oktober 2009

Første tale

Jeg skal i dag holde mitt første innlegg fra Stortingets talerstol. Må innrømme nervene er i høyspenn... Magen gjør opprør, hodet er litt svevende og ukonsentrert og kjenner nervene rett og slett fysisk på kroppen. Problemet er vel at jeg ikke har innlegget jeg skal holde klart, og må prøve få dette ferdig innen klokken 10:00 i dag, da selve trontaledebatten begynner. Var på jobb fra halv åtte i dag for å rekke bli ferdig med alt, da jeg har deadline på tre "skriveoppgaver" fra diverse medier også i dag. Skal innrømme at mens jeg sitter her, nettopp styrtet en Red Bull på høykant (heldigvis var den svært død på kullsyre så gikk greit) tar trøttheten litt overhånd og tanken på at møtet i dag varer til kanskje rundt to på natta er en smule skremmende. Jeg må virkelig lære meg å drikke kaffe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar