fredag 9. oktober 2009

Videoblogg

Jeg har forresten fått i oppgave å lage en videoblogg som skal publiseres på vgnett fremover. Fikk tildelt kamera i går etter konstitueringen, med den beskjed om å filme alt det spennende som skjer på huset om dagen. Skal innrømme at stilte meg litt skeptisk til dette i begynnelsen, da jeg føler slike videoblogger kan bli meget privat og personlig. Men igjen, den formes jo slik jeg ønsker den, så langt det er mulig. Avtalen er at jeg får utlevert filmkameraet hver mandag, filme noen snutter i løpet av uken for at de så henter det fredagen, redigerer og legger ut iløpet av helgen. Problemet nå er jo at jeg kun skal filme iløpet av denne dagen og kameraet blir hentet klokken tre. Så må nå, på en eller annen måte, forsøke filme noe spennende som kan brukes på denne. Samtidig er det jo åpningen med kongen i dag, og det er nok neppe tillatt å springe rundt med håndholdte videokameraer her i gangene og i salen da! Men vi får se hva vi kommer på :)

1 kommentar:

  1. Jeg så videobloggen på Vg tv, de var bra kult, digget Molde Vs Alesund Quizzen, synd du tapte den, satser på det blir eneste gang;)

    Hilsen William
    Finnmarks enste Molde supporter

    SvarSlett