søndag 11. oktober 2009

Avslapping

jeg har nå hatt en rolig og avslappende helg hjemme i molde. Vært godt å få ladet opp batteriene litt! Kom hjem sent fredagen, så da var det bare å kose seg med x-faktor og taco sammen med familien. Lørdagen unte jeg meg å sove helt til klokken ni, var så utrolig deilig! Fredagen stod jeg jo opp 0545, så var godt å sove litt ekstra :) Jeg og mamma hadde som mål å finne en fin, sort dress til trontaledebatten i dag, så dro ned til byen for å shoppe. Noen av dere synes nok det høres litt merkelig ut at jeg bor i Oslo, men shopper i Molde...! Årsaken er nok at hverdagene tilbringes i Oslo, og da blir det sjeldent tid til overs for å drive med den slags. Og er det litt tid brukes den egentlig heller på andre ting. Nå skal det jo også nevnes at shopping nok ikke er min favorittsyssel. Minnes fortsatt dagen jeg skulle begynne på ungdomsskolen og mamma tvingte meg til å kaste yndlingsbuksa til fordel for en finere bukse. Nå hører det jo med til historien at min yndlingsbukse var en flere år gammel joggebukse med sklimerker på knærne og flere fotball-lappemerker spredt over...! Må innrømme jeg i ettertid har forståelse for avgjørelsen, men midt oppi det var det uforståelig og smertefullt.. Nå rotet jeg meg litt bort her, men poenget med det hele er at jeg aldri har vært opptatt av klær og heller ville kle meg behagelig! Enden på visa på utgangspunktet for denne utgreielsen, nemlig lørdagens aktivitet, var at vi ikke fant noe, gav opp, plyndret kjøttdisken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar