søndag 28. juni 2009

TIlbake i Oslo

Da er beina igjen godt plantet på norsk jord og varmen som møtte meg i det jeg gikk ut av flyet var nøyaktig som en opplever i syden, en vegg av varme, klammhet og fuktighet som slår mot deg. Hærlig norsk sommer!

Gjengen tok flytoget inn til byen og vinket farvel, så bar det oppover til Ekeberg for å pakke ut, vaske klær, tørke klær, skrive pakkeliste for USA, stikke på trening og pumpe, innom byen for å kjøpe inn mat, hjem og lage en rask middag(first price fiskegrateng, ka skulle en gjort uten)! Strålende program for en dag formet av en alvorlig mangel på søvn de siste to døgn og over 20 timer med reising ferskt i minne.

Så nå er katteskrubben unnagjort, håret lukter rent, bagen pakket halvveis klar (klarer aldri å pakke den helt klar dagen før, må gjøres rett før avgang. Dette til enorm frustrasjon, med stadig gjentakelse og formaning om at neste gang skal alt være klart) og jeg stod på tærne for å komme meg ut døra og ned til Tempes for å se Moldekamp! Men snakket akkurat med Lene som jeg skulle møte som satt et annet sted for å se en annen kamp...sviker. Så nå sitter jeg egentlig bare her og venter til klokken åtte, da jeg skal møte flere venner i byen til en brus :) (begynt over til hardere stoffer for sesongens skyld og kjører derfor i dag vanlig Cola, bar!)'

p.s. er det noen som vet hvordan reglene er for å trykke slike bilder, altså slike illustrasjonsbilder en finner på bilder på google?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar