fredag 26. juni 2009

tilgang til internett

Er dessverre ikke sikker på om jeg får tilgang på internett flere ganger før jeg er hjemme igjen, eventuelt på noen flyplasser. I morgen drar vi nemlig på sightseeing-tur i Kathmandu fra 9-1, for å så dra rundt i byen, kikke i boder, shoppe osv. Så må vi dra mot flyplassen klokken 5 fra hotellet, så får ikke særlig mye tid i morgen. Flyplassen her er heller ikke særlig utstyrt og moderne, så tviler egentlig på om jeg finner internettilgang der. Men vi kan jo håpe og krysse fingrene for at jeg får mulighet til å koble meg til i Quatar igjen! Vil gjerne fortelle om dagen i dag også, da jeg mener dette har vært en utrolig spennende dag med tanke på møtet med alle politikerne. Er interessant å se de forskjellene, men også likhetene vi har mellom politikerne i Norge og her, samt hvor like satsingsområdene er. Men samtidig ser en også store forskjeller på hvor langt en er kommet, og en får bare krysse fingrene for at dette vil bedre seg :)

Men skal som sagt prøve å komme inn på internett snarest mulig =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar