mandag 22. juni 2009

Quatar


Etter intens leting, frustrasjon, nærkontakt med enhver person sittende med laptop på fanget og på grensen til å kaste inn årene fant jeg endelig en liten avkrok på flyplassen hvor internetten fungerer! Hurra!

Vi har nå tilbakelagt Oslo - Frankfurt, hvor vi hadde litt over en time på sistnevnte. Deretter fløy vi vel i rundt 7 timer til Doha, Quatar hvor jeg nå sitter. (som jeg nå med min nyervervede kunnskap kan fortelle dere ligger i Midtøsten) Veldig grei flytur, ble overlykkelig i det jeg fant ut at vi alle hadde en egen tvskjerm! Satte meg ned med den medbrakte smågodtposen(Candy king off course), pakket meg inn i teppe og benket meg for å se The Wrestler. Meget god film!

Til middag fikk vi også kjempegod mat! Fikk velge mellom tre retter hvor to av dem var vegetar(ikke-Mette-mat stod det i parantes) så valgte kyllingen. Indonesisk kylling! Det har jeg ikke spist siden jeg bodde på Bali, og det var en etterlengtet smak! Rundt 5 om morgenen fikk vi omelett innbakt i butterdeig...Noe spesielt, men alt går i grisen.

Sitter nå bare å venter spent på neste flystrekning, som også den siste! Som skal bringe oss rett til Kathmandu, tar vel bare rundt 5-6 timer den også tror jeg! Gleder meg utrolig! Kommer frem på kvelden i dag, så blir bare å spise en middag og legge seg for å lade kreftene for de kommende dagene! Fikk såvidt kommet ut og snust på luften i sted også, 32 grader halv seks om morgenen, noe som bringer med løfter om en varm dag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar