mandag 19. oktober 2009

Kjole til slottet

Skal i dag hente den nye kjolen jeg har kjøpt til middagen på slottet torsdagen. Er første gang i mitt liv jeg har kjøpt en "finkjole", føles for å være ærlig litt rart. Men fin er den! Har prøvd den to ganger nå, siste gangen i går. De skulle kun gjøre noen små justeringer til slik at den er klar for å hentes i dag. Heldigvis kan jeg bare bruke noen gamle sko jeg har fra før slik at jeg slipper kjøpe nye sko også. Kjenner jo at jeg gleder meg litt til middagen nå, er jo hele fem retter! Og er jo spesielt sted å spise middag på, ikke noe en opplever hver dag.

1 kommentar:

  1. Så deg på nyhetene i dag på vei inn til slottet (i kjolen). Du glir nok rett inn. Ikke akkurat hver dag man spiser kongelig middag heller.

    Lykke til ;)

    SvarSlett