mandag 19. oktober 2009

En fantastisk helg

Beklager at det igjen har vært litt stille fra min kant de siste dagene. Det har nemlig gått i ett den siste uken og har rett og slett ikke hatt tid til å skrive her inne!

Torsdagskvelden fløy jeg opp til Molde igjen, for å delta på et arrangement med Molde næringsforum fredagen. Dette var et meget spennende og informativt møte, hvor flere deler av næringslivet i Molde og Romsdalen presenterte seg. Deriblant Høgskolen i Molde, sykehuset, Theateret vårt, Jazzfestivalen, Romsdalsmuseet med flere. Sterkt i fokus var turistnæringen og hvordan en bedre skal tilrettelegge for en økning i dette i fremtiden. Glad for at jeg ble invitert til dette.

Lørdagen tok jeg første flyet ned til Oslo og møtte min aller aller beste venninne i Oslo, nemlig Cathrine. Jeg har ikke sett henne siden begynnelsen av august, da jeg har vært opptatt med valgkamp og ny jobb, mens hun flyttet til Kristiansand for å begynne studere på BI. Var så utrolig godt å se henne igjen, jeg har savnet henne utrolig mye. Hun er virkelig verdens mest fantastiske menneske og jeg kjenner jeg lyser opp når jeg ser henne :) Vi dro rett hjem til meg for å spise ferske rundstykker jeg hadde kjøpt med meg fra Fole Godt i Molde og slappet av foran tven. Senere på lørdagskvelden ble vi ni venninner (8 fra Molde) og to kamerater som satt med meg, kjempekoselig :) Søndagen tilbragte jeg og Cathrine på sofaen mens vi så på 4400 (kjøpte fire sesonger i Nepal), spiste taco til frokost og tømte de to glassbollene med smågodt jeg hadde i leiligheten. Mandagen fikk vi også tilbragt mye kvalitetstid sammen, og Caroline joinet oss for pita-pizza og prat :) Var trist å si hadet igjen til Cathrine... kjenner med en gang at det blir svært tomt uten henne her igjen. Må prøve komme meg nedover til Kristiansand en gang i nærmeste fremtid for å besøke henne snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar