mandag 6. juli 2009

kjøreetappe Orlando - Atlanta

I dag har vi hatt vår første kjøreetappe, fra Orlando til Atlanta. En kjøretur som tar ca 7 timer. Gikk utrolig fort! Bare cruiset i den lekre, splitter nye bilen vår, dundret musikk med alt fra country, boyband, gamle slagere vi danset til på barneskolen, Elvis ++. Det var en hærlig blanding alt, og syv timer gikk lekende lett. Bilen er bare helt strålende, holder seg perfekt på veien, lager ikke en lyd og er vel blitt en av mine beste venner allerede. Jeg knytter meg raskt til nye venner, det skal jeg ha ;pHadde et par små stopp underveis med påfyll av godis, grisesvor, brus og dobesøk, men kom oss frem i nogenlunde grei tid!Kjørte jo Anders på flyplassen først og :) Bestemte oss for å finne et hotell rett før byen i håp om å finne billigere, så kjørte av på et slags sted med alt av restauranter, hoteller og diverse. Bugdet hotell eller noe het det visst, så sjekket bare inn her. Kostet 37 dollar for rommet til sammen, så ikke så verst =) Tok så bilen for å prøve å finne noe bra sted å spise mat, og kom på vår første all-american restaurant! Eller, var jo en meksikansk en da :p Men med livemusikk fra en kar med gitar og countrysanger!! Viste seg å være karaoke, og den ene kjempeflinke personen etter den andre sang, pluss ei jente på kanskje rundt 14 år med en nydelig countrystemme! Fantastisk! Nå føler jeg meg hjemme =)=)Må vel bare legge til det ene negative da...brusen på stedet smakte veldig mye klor, og jeg er litt allergisk mot klor...men var så tørst så vi måtte bare drikke den likevel. En kan vel mildt sagt si at jeg i tillegg til bilen fikk et nytt, mindre hyggeligbekjentskap med toalettet i dag. Men slikt hører med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar