onsdag 1. juli 2009

Shopping

I dag har vi også shoppet for alle penga... Kjørte først (jeg kjørte, og gikk helt fint!) til Florida Mall som var gigantisk! Spiste pannekake med kinesisk saus og kylling til frokost og begynte så dagen med shopping. Kjøpte både bukse og jakke, og fornøyd med det! Må innrømme var meget lei etter et par timer, da prøvd hundrevis av plagg, men ingenting passet! Men så besøkte vi M-butikken.... sjokoladen M...egen butikk... med ENORME rør full av alle slags typer, smaker, farger, fasonger osv! Var helt sykt!! Kunne bare gå rundt med en stor pose og fylle oppi alle slags mulige fra rørene! Paradis! Med ett ble Mette glad og fornøyd, og gikk med på mer shopping ;p

Så da kjørte vi videre til et stort outlet salg, premium factory outlet. Var bare sånne dyre merkeklær, slike jeg aldri har sett eller hørt om engang :p Men viste seg at prisene var jo meget bra, og kjøpte meg en kjempefin veske! Skal først legges til da... at de eneste veskene jeg noen gang har kjøpt er "one euro" vesker på markedet i Spania... aldri kjøpt noen andre vesker i mitt liv! Cathrine, min beste venninne, skal ha æren for at jeg har hatt noen ordentlige vesker, som hun har gitt meg til bursdager ;) Men her fant jeg en nydelig veske! Donna Karen het den (var merket jeg alltid har kallt dakkny, men som Martine lærte meg navnet på i dag) og var kjempefin. Så i dag har jeg kjøpt min første, ordentlige, rimelige veske som i motsetning til "one euro"veskene mine ganske ikke vil trenge gaffateip innen en mnd!

I morgen skal vi jo kjøre videre til Atlanta, så i dag er det bare litt avslapping. Anders er jo også her sammen med oss disse dagene, så nå blir det potetgull, sjokolade og kortspill på hotellet :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar