søndag 22. november 2009

Toby Keith!


http://www.dagbladet.no/2009/11/22/kultur/musikk/musikkanmeldelser/konsert/toby_keith/9155155/

Toby Keith er en av tidenes beste og største countryartister. Han er helt fabelaktig, og har utrolig mange gode hits! Jeg digger han så enormt, og gleden var derfor stor da tiden endelig var inne for min første konsert med helten! Lørdagen var det fullt i Spectrum i det han entret scenen, og sammen med min beste venninne Cathrine, hennes samboer Stein og min venninne Hilde var jeg klar for tidenes show. Og han leverte! Den ene hitsen etter den andre kom rullende ut og stemningen var helt enorm. Fikk kraftige flashback fra en av mine beste kvelder, da jeg tilbragte 4. juli i Nashville, Tennesse i år. Var et praktfullt og nesten rørende syn å se ut over en arena dekket av rutaskjorter og cowboyhatt. Fantastisk! Konserten varte dessverre alt for kort, skulle vart i flere timer! Han er jo tilbake allerede i desember på Nobelpriskonserten, men dit har jeg dessverre ikke billetter =/ Men Toby er kongen, ingen over - få ved siden!

Meg og min beste venninne Cathrine :)


3 kommentarer:

  1. men da dere var på pub senere, så var dere absolutt partystemning. vel... To av dere forsøkte noe random sitte-dans i allefall.
    Håpet på at dere skulle synge karaoke der i kjelleren, men neida. Jaja, noen av oss der sang i allefall og stemningen var høy.

    SvarSlett
  2. Ja god stemning og godt humør hører til på en slik dag :) Karaoke blir nok ikke aktuelt å synge for meg! :)

    SvarSlett